Statistik

20080903

Tänkte dela med mig av statistiken över bloggen :) Vi har fått ganska många unika besökare per dag nu (med tanke på att bloggen bara handlar om våra akvarier) så jag slänger upp en skärmdump över hur det ser ut för tillfället!

Bloggstat Tryck på minatyren för förstoring.

Det talar väl för sig själv igentligen... blå linje är unika besökare och röd linje är sidträffar. Tolvan som syns till höger finns där för att jag höll muspekaren på pricken ovanför när jag tog skärmdumpen.
Rekordet ligger på 16 unika besökare och var kort tid innan denna 30 dagars period :) Snittet är runt 8 nuförtiden och det är fantastiskt många!  När vi började så var det max två unika per dag och ibland stora uppehåll mellan besöken... så vi säger Tack så mycket! För att ni följer vår blogg, det känns riktigt skoj!

Måste faktiskt säga att blogg.se har bra statistik-info, och det är just därför som vi ligger kvar här och inte på någon annan bloggtjänst... trots den otäcka reklamen :( Den är dessutom lite dyr att ta bort här... annars vore det ju toppen!

Mvh: Eddy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0