20080611 - 10.20: lalala

Jahapp, då var datorn hemma igen efter en månad på lagning (garantiärende med 10 dagar kvar på garantin =) ) Ibland har man tur... Det var moderkortet som gått hädan tydligen och pga att de fick beställa hem reservdel så tog det en jäkla tid. Men men, nu får vi hoppas att prylarna håller ihop! För nu har jag ingen garanti kvar hehe...

Med akvarierna händer det föga. Iom att vi ska flytta i mitten på juli så tycker vi det är onödigt att röjja för mycket i baljorna då vi ändå får göra om allt när vi väl flyttat. Och inköpsförbud på fiskar har vi också då vi vill flytta så få firra som möjligt när det väl är dags. Dock trotsar Nina lite då och då när hon köper guppies =P

Sen har vi ju det här med paletterna... det har fått för sig att de ska fylla våra kar med yngel lagom till flytten (har fått två kullar nu) och jag är väl inte riktigt av samma mening där... därför finns nu detta avelspar ute på annons på blocket.se =) Paletter är intressanta fiskar, det måste jag säga.. men jag är riktigt trött på dem nu och hoppas att vi hittar någon köpare till dem.

Allright, det var allt för nu, har mycket att göra inför flytten så det går ju lite knaggligt med bloggen som ni märkt. Kul är ändå att det fortfarande trillar in folk och läser och det uppskattar vi! Glöm oss inte för bloggen kommer bara bli bättre och bättre vad det lider!

Bjuder på en bild på vår agassizi hona också...
Agasizzi
Ha det bra!
Mvh: Eddy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0