2008-01-19: 16:35 Kardinaltetror

Lalala, mina stackars fiskar i lilla karet har det så jobbigt med sina prickar :( Verkar klia något förskräckligt! Och jag kan inte göra något åt saken heller mer än att hålla mig till medecinkuren.

Iaf... Var hos Lantz idag och köpte ett gäck Kardinaltetror till stora karet :) 15 stycken blev det! Det var de han hade kvar för tillfället, men den mängden passade mig fullkomligt utmärkt! Börjar se riktigt trevligt ut i den baljan nu faktiskt. Ska fixa till lite uppdaterade bilder på 84 liters såfort jag orkar ;)

På menyn stod det ärta till 84l och inget käk alls till 54! Stackarna... Känn som man vill laga typ ugnsbakad falukorv och mos till dem eller något... kanske en kebab... Men det skulle nog inte hjälpa dem :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0