2008-01-14: 20.51

Som jag skrev igår hade jag problem med att ladda upp bilder till bloggen... mailade dem angående detta och fick faktiskt svar =) De hade fixat med lite saker på bloggservern och det orsakde problem med just uppladningen. Kul när man får svar och man inte riktigt väntar sig det!

Bjuder därför på två foton från lilla karet... dock tagna för typ en vecka sen!
Fjärilciklid (hanen)


Och några Riotetror


I övrigt var det lite illa ställt i stora karet idag... Kampfiskarna var knepiga och sega och verkade allmänt deprimerade! Verkade må riktigt dåligt faktiskt... så jag gjorde ett vattenbyte på typ 10-15 liter och det gjorde underverk! Tar ju som sagt tidigare ca en månad innan man har balans i ett nyinrett akvarium så jag får göra täta vattenbyten för att hålla de små firrarna vid liv! Tillsatte som vanligt vattenberedningsmedel samt att jag ger dem ingen mat alls idag... inte i något av karen. Allt för att det inte ska bli outhärdligt för dem nu i inkörningen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0