2008-01-12

Då har jag härjat lite mer i mina akvarium! Flyttade tillbaka de Riotetror som jag hade idet stora karet till det lilla... det blev en kär återförening och de verkar trivas bättre än någonsin. Sen lyckades jag också äntligen fånga den stora malen i det lilla karet som jag sen flyttade över till det stora akvariet... Bytade också lite vatten i det stora när jag ändå var igång och härjade. Kampfiskarna verkar trivas bra ihop också nu!

Så... eftersom jag har flyttat och klabbat med fiskarna så kommer här en uppställning:

Lilla karet:
2 x Blå Fjärilciklid (hona och hane)
9 x Riotetra
1 x Mal (Ancistrus dolichopterus) Tror jag de heter.

Stora karet:
1 x Kampfisk (hane)
2 x Kampfisk (honor)
1 x Eldstjärt
2 x Mal (Ancistrus dolichopterus) Tror jag de heter.

Kommentarer
Postat av: Fredde

Jaha, så vart man borta några dagar sen helt plötsligt är du akvariedrivare. :)

När ska jag komma med spöet så vi kan sitta och meta? ;)

2008-01-13 @ 16:12:40
Postat av: Ahlqvist

Hehehe ska vi fiska är det bättre vi fiskar i Pjoddens akvarium! Han har diskusar stora som pizzor =D Kul att du tittar in trots att jag inte skrivit något på länge :)

2008-01-13 @ 19:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0